Kitap Yorumu: TAKİP | KAREN ROBARDS

Eylül 17, 2016




Merhabalar... ☺Bloguma hoşgeldiniz.

Karen Robards’ın yazdığı Takip romanını okudum ve çok beğendim. Kitap polisiye, gerilim, macera ve hatta aşk konularını çok güzel harmanlamış. Ancak bu kitabın daha çok polisiye-gerilim türünde olduğunu söyleyebilirim. Kitabı okurken aşk, sevgi, sadakat, güven gibi duyguları mutlaka yüreğinizde hissedeceksiniz. Hatta bazen ‘’ Ben olsam ne yapardım?” diye  kendinizi sorgulayabilirsiniz. Ben sorguladım.
Arka kapak sayfasında kitabın konusundan ayrıntıyla bahsedilmiş. Bu yüzden ben kitabın konusunu pek eşelemek istemiyorum. Ama şunu söyleyebilirim ki bu kitap çaylak bir avukat olan Jessica Ford’un patronu tarafından kendisine verilen görevin ardından başına gelenleri anlatıyor. Bir taraftan kimden kaçtığını bilmeden kaçarken diğer taraftan hiç tanımadığı ve güvenmediği bir adama sığınmak zorunda kalıyor. Bu adam ise Gizli Servis ajanı Mark Ryan.
Kitabın ismi olan Takip konusuyla birebir örtüşmüş. Kitaptaki karakterler Jessika, Mark, Jessica’nın ailesi ve First Lady’nin gerçek hayattaki kişilerden hiç bir farkı yok. Olaylarda bir abartılık olduğunu da düşünmüyorum. Kitabı bitirdiğim zaman benim aklımda bir pürüz kalmadı.
 Yazar 2015’te bu kitabın bir devamı niteliğinde mi bilmiyorum ama yine içinde Jess’in olduğu bir kitap yazmış. Araya biraz zaman koyup önümüzdeki aylarda o kitabı da mutlaka okuyacağım.
☺Şimdilik görüşmek üzere.

Bunları Beğenebilirsiniz

4 yorum

  1. Ben bu kitabı daha önce gördüğümü hatırlamıyorum. Ama polisiye tarzındaki romanları çok severim :) Karşıma çıkarsa bir yerlerde okumalıyım sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ☺İnşallah okursunuz etkileyici bir romandı.

      Sil
  2. heeey aramıza hoşgeldiniiiiiz :)

    YanıtlaSil
  3. Teşekkür ederim. Hoşbuldum. ☺

    YanıtlaSil